2016. dec 06.

Rólam

írta: Une Fille Vagabonde
Rólam

Kedves Olvasó!

Köszönöm, hogy ellátogattál az oldalamra.

Amennyiben még nem ismersz, enged meg, hogy pár mondatban bemutatkozzak: 27 éves, nyíregyházi lány vagyok. Jelenleg itt élek, de a világ számos országában jártam már, átszelve az Atlanti-óceánt és a Csendes-óceánt is.Középiskolás korom óta érdekelnek más népek, nemzetek kultúrái, szokásai. Végzettségemet nézve francia nyelvű általános fordító vagyok. A francia nyelv iránti szeretetnek köszönhetően Erasmus ösztöndíjjal Brüsszelbe kerültem, majd Dijon vendégszeretetét élvezhettem. Az itt töltött időszak csak még jobban meghozta bennem az utazás iránti szeretetet és kalandvágyat, hogy minél többet fedezhessek fel a világból. És, hogy miket is fedeztem fel? Ha velem tartasz, ígérem bepillantást nyerhetsz egy csavargó lány (une fille vagabonde) életébe. :)

Hogy miért írok utazóblogot?15328347_1371172499581861_1721128154_n.jpg

Utazásaim előtt, amiket én terveztem meg, én is szívesen olvastam mások megosztott bejegyzéseit. Régóta foglalkoztatott a gondolat, hogy önálló blog írásába kezdjek. Azt hiszem ennek most eljött az ideje! :)

Számomra az utazás egyfajta boldogsághormon. Egy részt ismerek meg a világból. A táj, a történelmi vonatkozások, művészetek, ételek, emberek, életek megismerését teszik lehetővé, miközben nyitott vagyok az új dolgok befogadására. Az utazás lényege önmagunk megismerését is jelenti, ezáltal többnek érezhetjük magunkat.

Szívből remélem, hogy utazási tapasztalataim segíteni fognak mások sikeres és élményekben gazdag utazásaihoz.

Igyekszem rengeteg képpel és élményekben gazdag sztorikat összegyűjteni és mindezeket megosztani itt a blogon.

Jó szórakozást kívánok hozzá!

Üdv,

Une Fille Vagabonde

Szólj hozzá